Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική > Άρθρα > Νέα > Σύγχρονα Θέματα Χρηματοδότησης και Στρατηγικού Σχεδιασμού Επιχειρήσεων


Σύγχρονα Θέματα Χρηματοδότησης και Στρατηγικού Σχεδιασμού Επιχειρήσεων

Ημερομηνία: 13/12/2012
 
Σύγχρονα Θέματα Χρηματοδότησης και Στρατηγικού Σχεδιασμού Επιχειρήσεων

 

Συγγραφείς: Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης, Φωτεινή Βούλγαρη,
Χρήστος Λεμονάκης, Ευάγγελος Γρηγορούδης, Μιχάλης Καθαράκης
Χρον. Έκδοσης: 2012
Σχήμα: 17x24
ISBN: 9789603519126 Σελίδες: 240 Τιμή: 17,90 €
Κωδ. Βιβλίου: 2460

Επιχειρήσεις και άνθρωποι, παροχείς υπηρεσιών και καταναλωτές, αγορές εργασίας και χρήματος, ζούμε σε μια εποχή μεταίχμιο μεταξύ αυτών που ξέραμε και αυτών που πρέπει να μάθουμε. Μέσα στις θεμελιώδεις αλλαγές που επέρχονται και στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι, η επιχειρηματικότητα παίρνει τα σκήπτρα της αδιαφιλονίκητα καλύτερης στρατηγικής επιλογής σε επίπεδο αναπτυξιακής πολιτικής της χώρας και επιλέγεται ως ο βασικός μοχλός εξόδου από τη δημοσιονομική κρίση. Από την άλλη πλευρά όμως και ακριβώς εξαιτίας των επιπτώσεων από τη δημοσιονομική κρίση (δυσμενείς συνθήκες στην αγορά, αδυναμία χρηματοοικονομικού σχεδιασμού λόγω πολιτικής αστάθειας, δραματική μείωση ρευστότητας και τραπεζικού δανεισμού) ο στόχος της επιχειρηματικής ανάπτυξης ακόμη και βιωσιμότητας μόνον γίνεται όλο και πιο δύσκολος έως ανέφικτος για πολλούς επιχειρηματίες στην Ελλάδα.

Στο βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας αναδεικνύεται η σύζευξη μεταξύ των εννοιών της «χρηματοδότησης» και του «στρατηγικού σχεδιασμού» στο πλαίσιο της λειτουργίας των επιχειρήσεων. Με αυτό τον στόχο αναδεικνύεται η πολύπλευρη και επιστημονικά τεκμηριωμένη προσέγγιση των εννοιών της χρηματοδότησης, της λειτουργίας κατάλληλων διοικητικών συστημάτων, της ανάπτυξης νέων μορφών επιχειρήσεων μέσω συνεργατικών συσχετισμών και συσσωματωμάτων επιχειρήσεων, καθώς και των επιδράσεων και των χαρακτηριστικών δανεισμού στη λειτουργία των επιχειρήσεων. Επιπλέον αναδεικνύονται η σημασία της επιχειρηματικής κουλτούρας και οργάνωσης, η συμβολή της έρευνας και της καινοτομίας στην ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή, ο καθοριστικός παράγοντας της μείωσης χρηματοδοτικής μόχλευσης (δηλαδή της σταδιακής μείωσης της εξάρτησης από τα τραπεζικά ιδρύματα), η αρωγή της επιχειρηματικής αριστείας για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας μιας επιχείρησης.

Επιγραμματικά, το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να συμβάλει στη διαμόρφωση μιας νέας επιχειρηματικής κουλτούρας στη χώρα μας, η οποία θεωρείται ως απαραίτητη προϋπόθεση ανάπτυξης αλλά και επιβίωσης στη δίνη των θεαματικών αλλαγών όχι μόνο στο ελληνικό αλλά και παγκόσμιο επιχειρηματικό γίγνεσθαι.


 

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
^BACK TO TOP