Stamoulis Publications Home Page

Ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο
εκδόσεις βιβλίων


Πατήστε εδώ για να μεταβείτε στην αρχική σελίδα των Εκδόσεων Σταμούλη Πατήστε εδώ για να εγγραφείτε στο e-shop και να κάνετε τις αγορές σας Είσοδος Πατήστε εδώ για να δείτε τη λίστα με τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει Πατήστε εδώ για να τροποποιήσετε στοιχεία του λογαριασμού σας. Επικοινωνία
Αρχική Εγγραφή Είσοδος Λίστα Λογαριασμός Επικοινωνία
Αναζήτηση Σύνθετη Αναζήτηση
το καλάθι περιέχει
0 προϊόντα
Πατήστε εδώ για να δείτε τα περιεχόμενα του καλαθιού και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
επιλογή γλώσσας Ελληνικά English
Εγγραφή στην ηλεκτρονική μας ενημέρωση
Κατηγορίες
 
eBooks
 
 
Οικονομία & Διοίκηση
 
 
Γεωτεχνικές Επιστήμες
 
 
Εφηβικά
 
 
Θεολογία
 
 
Παιδικά
 
 
Θετικές Επιστήμες
 
 
Περιβάλλον - Ενέργεια
 
 
Ιατρική
 
 
Πληροφορική - Τεχνολογία
 
 
Δίκαιο
 
 
Εκπαίδευση - Κατάρτιση
 
 
Κοινωνικές Επιστήμες
 
 
Λεξικά
 
 
Διάφορα
 
 
Ιστορία - Λαογραφία
 
 
Μαγειρική
 
 
Πολιτική
 
 
Λογοτεχνία
 
 
Ανθοδετική
 
 
Πανεπιστημιακά
 
Οι εκδόσεις μας
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
RapidSSL
Google+

Αρχική Οικονομία & Διοίκηση Τουρισμός > 55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία


55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία

55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία

ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
€17,50  €15,75 (-10,00%)
Πόντοι που κερδίζετε: 2
Χρονολογία έκδοσης: 12 2021
ISBN: 9789606180460
Σχήμα: 14x21
Σελίδες: 432
Κατηγορία είδους: ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Κωδικός βιβλίου: 2715
Εξώφυλλο: ΜΑΛΑΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ
Διαθεσιμότητα: ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Περιγραφή
Στο βιβλίο «55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία», µέσα από πολύτιµα παραδείγµατα µάρκετινγκ από τον πραγµατικό κόσµο των ξενοδοχείων που έγραψαν ιστορία στο τουριστικό γίγνεσθαι παγκοσµίως αλλά και µέσα από την εµπειρία του χθες, ανακαλύπτουµε την εξέλιξη, τις ανάγκες και τις πρακτικές του αύριο, που µας οδηγούν ακόµα ψηλότερα, στον υπέροχο κόσµο του µάρκετινγκ. Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο που απευθύνεται σε όλους όσοι σκέφτονται να εισέλθουν ή βρίσκονται ήδη στο χώρο του τουρισµού και του µάρκετινγκ, οι οποίοι επιθυµούν να εµπλουτίσουν τις γνώσεις τους. Λαµπρινή Κελεσίδου, Διευθύντρια ξενοδοχείου, εκπαιδεύτρια τουρισµού, στιχουργός Με τον έξυπνο τρόπο της αναφοράς των «55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία» και µε το Marketing tips, όλα τα θέµατα και οι αρχές του marketing αναλύονται από τον συγγραφέα µε εύπεπτο, κατανοητό και άµεσα εφαρµόσιµο τρόπο, δίνοντας στον αναγνώστη να κατανοήσει ακριβώς σε ποια περίπτωση θα χρησιµοποιήσει ποιο εργαλείο του marketing. Ουσιαστικά, το βιβλίο αποτελεί έναν οδηγό που κάθε στέλεχος ή επιχειρηµατίας του τουρισµού οφείλει να γνωρίζει για να φθάσει στην επιτυχία. Όση εµπειρία και να διαθέτει κάποιος από το χώρο του marketing και του τουρισµού είναι σίγουρο ότι θα ανακαλύψει κάτι καινούργιο µέσα σε αυτό το βιβλίο! Βίκυ Καραντζαβέλου, Tourism Promotion Expert - MBA Journalist Editor in Chief TravelDailyNews International Media Network Εάν διαβάζετε αυτές τις γραµµές, η συµβουλή µου θα ήταν να πάρετε µαζί σας το βιβλίο στο ταµείο. Τα βιβλία του κ. Πρωτοπαπαδάκη είναι πολύτιµα εργαλεία στα χέρια κάθε παράγοντα του Τουρισµού. Ο άµεσος, κατανοητός και γεµάτος παραδείγµατα τρόπος γραφής του, τα καθιστούν ιδανικά αναγνώσµατα, απευθυνόµενα από τον αρχάριο αναγνώστη έως τον έµπειρο επαγγελµατία. Δύνανται ακόµα να χρησιµοποιηθούν και για την έγκυρη και ολοκληρωµένη εκπαίδευση του προσωπικού σας. Οι γνώσεις που προσφέρουν είναι µια εξαιρετική πυξίδα στην καθηµερινότητα της εύρυθµης λειτουργίας µιας καλοκουρδισµένης οµάδας που ειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών. Νένα Παλαιοπάνου Διευθύντρια Ξενοδοχείου
 
Look inside - Αποσπάσματα του βιβλίου

Πατήστε την εικόνα για μεγέθυνση
  1/6
 
 
Περιεχόμενα>>  
Πρόλογος 7
Δέκα Μύθοι για το µάρκετινγκ 17
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ 25
Μάρκετινγκ, αυτή η παρεξηγηµένη επιστήµη… 25
Άλλο υλικά προϊόντα, άλλο υπηρεσίες… 26
Το παν είναι ο προγραµµατισµός… 28
Ένα ευµετάβλητο περιβάλλον… 29
Ρωτώντας πας στο χωριό… 30
Διεισδύοντας στο µυαλό του καταναλωτή… 31
Ποιοι είναι οι πελάτες µου και πώς µε έχουν στο µυαλό τους… 33
Επενδύοντας στους ανθρώπους µου… 34
Τα 4+3 Ps του µάρκετινγκ… 35
55 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Μάρκετινγκ για µικρα ξενοδοχεια 37
Το µάρκετινγκ είναι ευθύνη όλων 39
Εντοπίστε την αγορά-στόχο 45
Θέστε SMART στόχους 51
Διαφοροποιηθείτε από τη µάζα 57
Yield management, η πεµπτουσία της τιµολόγησης 65
Μην τιµολογείτε στα «τυφλά» 71
Παρέχετε υποδειγµατική εξυπηρέτηση 77
Επιλύστε τα παράπονα µε τη µέθοδο LEARN 85
Χειριστείτε µε µαεστρία «δύσκολους» πελάτες 91
Προχωρήστε σε συνέργειες 97
Ξεπεράστε τις προσδοκίες των επισκεπτών 103
Υποσχεθείτε λίγα, προσφέρετε περισσότερα 109
Εστιάστε την προσοχή στην πρώτη και την τελευταία εµπειρία 115
Ανταποκριθείτε στα κελεύσµατα των καιρών 121
Μετριάστε την εξάρτηση από τους TO 127
Πουλήστε τον προορισµό 133
Υιοθετήστε τη διοίκηση ολικής ποιότητας 139
Κάντε benchmarking 147
«Συνταχθείτε» µε τον ανταγωνισµό 153
Εφαρµόστε το εσωτερικό µάρκετινγκ 159
Μάθετε από τα λάθη σας 165
Υιοθετήστε πράσινο προφίλ 171
Εκπονήστε έρευνα ικανοποίησης πελατών 179
Χαρτογραφήστε όλες τις επαφές του πελάτη 185
Ακολουθήστε την πρακτική MBWA 191
Εγκαινιάστε πρόγραµµα επιβράβευσης 197
Επενδύστε στις δηµόσιες σχέσεις 203
Προετοιµαστείτε για µια ενδεχόµενη κρίση 209
Μελετήστε την καταναλωτική συµπεριφορά 215
Αξιοποιήστε το e-mail marketing 221
Διαχειριστείτε την εµπειρία πριν την άφιξη 227
Καταχωρίστε την επιχείρηση στο Google My Business 233
Επενδύστε στο content marketing 239
Παροτρύνετε τους χρήστες να ανεβάσουν «περιεχόµενο» 245
Σχεδιάστε µια λειτουργική ιστοσελίδα 253
Επενδύστε σε ποιοτικές φωτογραφίες και βίντεο 259
Ανατρέξτε στα Google Analytics 265
Ενθαρρύνετε τις απευθείας κρατήσεις 271
Εµφανιστείτε ψηλά στην Google 277
Εκπονήστε in-stay έρευνα 285
Αγκαλιάστε τα social media 289
Ενισχύστε την παρουσία σας στο Facebook 295
Ανεβάστε φωτογραφίες στο Instagram 301
Διαφηµιστείτε στην Google 307
Επενδύστε στο remarketing 313
Αναζητήστε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά 319
Αξιοποιήστε το FOMO 325
Επενδύστε σε influencers ή brand ambassadors 329
Διαχειριστείτε τη διαδικτυακή σας φήµη 335
Απαντήστε στις αρνητικές κριτικές 343
Διαχειριστείτε τις θετικές κριτικές 349
Ανεβείτε στην κατάταξη του TripAdvisor 355
Επενδύστε στις µηχανές metasearch 361
Αξιοποιήστε το billboard effect 367
Δηµιουργήστε ένα blog 371
ΠαράρτηΜα 377
Varos Village Boutique Hotel and Residences. Η ελληνική εκδοχή του albergo diffusio 377
Γιατί να στοχεύσετε σε οικογένειες 380
Τα µυστικά του upselling και του cross-selling 383
Τρία µυστικά για υποδειγµατική εξυπηρέτηση 386
Τα 12+1 πιο συχνά παράπονα σε ένα ξενοδοχείο… 388
Πώς να αξιοποιήσετε το service recovery paradox 391
Πώς να χειριστείτε έναν µεθυσµένο πελάτη 395
Γιατί δεν παραπονούνται οι πελάτες; 397
Όταν ο επισκέπτης µας λέει αυτά που θέλουµε να ακούσουµε 399
Όταν ο επισκέπτης παραπονείται για τον θόρυβο 401
Τι είναι το marketing funnel 402
Οι τέσσερις τύποι πιστών πελατών 404
Οι στρατηγικές push and pull 406
Ερωτηµατολόγιο ξενοδοχείου… 408
Τα µυστικά ενός δελτίου Τύπου 411
Πώς να εντοπίσετε τις κάλπικες κριτικές 414
Απαντήσεις σε συνηθισµένες αρνητικές κριτικές 417
Όταν ο πελάτης απειλεί να ανεβάσει κριτική 419
Υποδειγµατική απάντηση σε θετική κριτική 421
7 πιο συνηθισµένα λάθη στο TripAdvisor 423
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 427
Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι σας

 Περιεχόμενα καλαθιού
Δεν έχετε αρκετούς πόντους για να αγοράσετε αυτό το προϊόν!

 Περιεχόμενα καλαθιού
Εmail Αlert
Εάν θέλετε να σας ενημερώσουμε όταν το βιβλίο γίνει διαθέσιμο ή όταν κάποιος συγγραφέας εκδόσει κάποιο νέο βιβλίο, συμπληρώστε το email σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Παρακαλώ ενημερώστε με,
με email όταν:
 
ο συγγραφέας εκδώσει καινούριο βιβλίο
   
Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την υπηρεσία, πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Για να κάνετε εγγραφή, πατήστε εδώ
Είδατε πρόσφατα
155 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία - ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
€17,50 €15,75
 
 
 
^BACK TO TOP